آرشیو فروردین ماه 1401

درباره انواع فروشگاه های اینترنتی ایران

تاریخچه هولدینگ های بزرگ ایران، اسنپ و دیجی کالا

۱۱ بازديد

در ابتدا با این توضیح که هلدینگ چیست پیش می‌رویم. هلدینگ یا شرکت نگه‌دارنده (Holding) به شرکت بزرگی گفته می‌شود که با واسطه یا بدون واسطه دارای چندین زیرمجموعه می‌باشد که عملکرد هرکدام از زیرمجموعه‌ها جداگانه است اما مدیریت کلی زیر مجموعه‌ها با هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر می‌باشد.

به عنوان مثال اسنپ فود یکی از شرکت‌های زیرمجموعه اسنپ است که خدمات متفاوت و مستقلی ارائه می‌دهد اما مدیریت کلی آن با شرکت مادر یعنی اسنپ می‌باشد.

شرکت‌های بزرگ دنیا به منظور کاهش ریسک سرمایه‌ها و مالکیت و کنترل تعدادی شرکت دست به احداث هلدینگ می‌زنند.

تاسیس و مدیریت هلدینگ آن هم در زمینه‌های فروشگاه اینترنتی و خدمات آنلاین اصلا کار راحتی نیست و علاوه بر سرمایه اولیه به عوامل دیگری نیز بستگی دارد. عواملی همچون دانش مدیریت، دانش بازاریابی و جذب مشتری، شناخت بازار نیاز و... می‌تواند عوامل تعیین کننده ای در موفقیت یت عدم موفقیت هر کسب و کاری باشد.

چگونه اسنپ و دیجی کالا تبدیل به چنین هلدینگ هایی شدند؟

هلدینگ اسنپ، از تاکسی یاب تا انواع خدمات آنلاین و حضوری

همانگونه که حتما اطلاع دارید اسنپ کار خود را به عنوان اولین تاکسی تلفنی ایران شروع کرد. تاریخ تاسیس این شرکت به سال ۱۳۹۳ برمی‌گردد و مالکیت آن متعلق به گروه اینترنت ایران می‌باشد.

بعد از آغاز به کار نرم‌افزار درخواست تاکسی اینترنتی اسنپ (تاکسی یاب)، این شرکت از طرق کمپین‌های مختلف تبلیغاتی و ارائه انواع کد تخفیف به مخاطبان خود و همچنین ارائه پلن‌های مختلف درآمدزایی برای رانندگان توانست طی مدت زمان کوتاهی تمام نظرها را به خود جلب کند و به میزان قابل توجهی کاربر و راننده برسد. به گزارش اسنپ در سال ۱۳۹۹، هم‌اکنون بیش از ۴۱ میلیون کاربر در کشور از سوپر اپ اسنپ استفاده می‌کنند. همچنین بیش از ۲ میلیون راننده نیز در ناوگان حمل و نقل اسنپ ثبت نام کرده‌اند.

اسنپ در سال ۱۳۹۵ با خرید استارتاپ زودفود دست به گسترش شرکت خود زد و اسنپ فود را تاسیس کرد. از آن تاریخ تاکنون تعداد خدمات اسنپ به بیش از ۲۰ مورد رسیده است. یکی از هوشمندانه‌ترین راه‌های آشنا کردن مخاطبان با سرویس‌های جدید ارائه تخفیف می‌باشد که اسنپ به خوبی از آن استفاده می‌کند. در ابتدا این شرکت با ارائه کد تخفیف اسنپ، امکان سفر با هزینه کمتر را برای کاربران خود فراهم می‌کرد. اگرچه این تخفیف‌ها تاکنون ادامه دارد اما اسنپ برای خدمات جدید خود نیز از این موضوع استفاده کرده است و علاوه بر کمپین‌های تبلیغاتی خود به ارائه کد تخفیف بر روی سرویس‌های جدید نیز می‌پردازد.

چگونه اسنپ و دیجی کالا تبدیل به چنین هلدینگ هایی شدند؟

دیجیکالا، فروشگاه اینترنتی یا یک هلدینگ با پانزده زیرمجموعه؟

در سال ۱۳۸۵ دو برادر به نام‌های سعید و حمید محمدی اقدام به تاسیس یک وبسایت اینترنتی برای ارائه اطلاعات درست و فروش کالا به کاربران کردند که منجر به تاسیس شرکت دیجی کالا شد. این شرکت که در ابتدا با سرمایه ۲۰ میلیون تومانی این دو برادر تاسیس شد و در ابتدا پنج نیروی انسانی داشت توانست با رشد چشمگیری به دویست کارمند در سال ۱۳۹۲ برسد و همچنین شش سال پس از تاسیس، با جذب سرمایه گذارانی توانست وارد فاز بعدی کسب و کار خود شود تا آنجا که خود به یک هلدینگ و سرمایه‌گذار برای استارتاپ‌های آینده دار (مثل فیدیبو و کمدا) شود.

دیجی کالا از ابتدا یکی از شرکت‌های پیشرو ایرانی در امر مارکتینگ و بازاریابی بوده‌است به طوری که سهم عمده بازار کسب و کار خود را اشغال کرده است و رقابت با آن آسان نیست. دیجی کالا برای جذب مخاطب بیشتر و همچنین ایجاد وفاداری بین مخاطبان پیشین خود از کمپین‌های تبلیغاتی متفاوتی استفاده می‌کند. اصلی‌ترین هدف برگذاری این کمپین‌ها بازاریابی محصولات مختلف یا آشنا کردن مخاطبان خود با خدمات دیجی کالا (مثل دیجی کالا جت) می‌باشد. همچنین ارائه انواع کدهای تخفیف دیجی کالا به بازخورد مثبت توسط مخاطبان کمک می‌کند. برای اطلاع از جدیدترین کدهای تخفیف دیجی کالا و سایر فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز خدمات آنلاین می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن موپن مراجعه نمایید. همچنین با نصب افونه موپن روی مرورگر خود از کدهای تخفیف هر سایت مطلع شوید.

خدمات زیرمجموعه دیجی کالا شامل دیجی کالا جت (ارسال سریع کالاهای سوپرمارکتی دیجی کالا)، دیجی استایل (فروشگاه لباس آنلاین دیجی کالا)، فیدیبو (بزرگترین سامانه خرید کتاب الکترونیک، کتاب صوتی و مجله در ایران)، کمدا (شبکه اجتماعی برای خرید و فروش‌ تعاملی)، دیجی‌پی (اپلیکیشن پرداخت موبایلی برای تراکنش‌های هوشمندانه و سریع) و... می‌باشد.
منبع: چگونه اسنپ و دیجی کالا تبدیل به چنین هلدینگ هایی شدند؟ - ایرنا

فروشگاه زنجیره‌ای یا فروشگاه‌ اینترنتی کدام در تامین مایحتاج روزانه بهترند

۱۲ بازديد

فروش محصولات همواره یکی از بهترین کسب و کارها برای انسان بوده است و پربازده‌ترین محصولات، پرمصرف‌ترین آنها هستند. پرمصرف‌ترین محصولات هم محصولاتی هستند که به صورت روزانه مورد مصرف قرار می‌گیرند مانند مواد غذایی، نوشیدنی و دمنوش، خواربار، میوه و سبزیجات و... . در ابتدا این محصولات هرکدام در فروشگاه‌های مخصوص به خود به فروش می‌رسید و برای نمونه اگر نیاز شما خرید چند نوع محصول بود باید برای هرکدام از آنها به مغازه مخصوص به خود مراجعه می‌کردید. با ظهور ابرفروشگاه‌ها (هایپرمارکت) دسترسی مردم به محصولات متنوع بسیاری در یک فروشگاه فراهم شد و دیگر نیازی نبود که در بازارها یا خیابان‌های شهر برای خرید از مغازه‌ای به مغازه دیگر بروید. هایپرمارکت‌ها فروشگاه‌هایی چند منظوره در مقیاس‌های بزرگ است که انواع محصولات سوپرمارکتی و مواد غذایی، خواربار، میوه و سبزیجات، نان و... را در خود جای داده است. افق کوروش یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایران است که از همین الگو استفاده می‌کند و با تعداد شعبه‌های زیاد، تنوع بالای محصولات و قیمت‌های متناسب توانسته است سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص دهد. حال به این موضوع بپردازیم که فروشگاه زنجیره‌ای یا فروشگاه‌ اینترنتی؟ کدام در تامین مایحتاج روزانه موثرترند؟

فروشگاه اینترنتی اکالا

 

    فروشگاه اینترنتی اکالا، از یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای تا یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی

    فکر خوبی است! نه؟ اما اگر بدون مراجعه به فروشگاه‌های مختلف یا یک فروشگاه با محصولات متنوع بتوانیم تمام محصولات مورد نیاز خود را از بین بی‌شمار محصول و تنها با چند کلیک خریداری کنیم و درب منزل یا هر جای دیگری تحویل بگیریم چه؟ این به نظر من فکر بهتری است. در سال 1990 اولین مرورگر اینترنتی ایجاد شد، در سال 1991 به جهانیان برای مصارف تجاری عرضه شد، و در سال 1994 پیشرفت‌های دیگری مانند بانکداری اینترنتی و یا فروش اینترنتی پیتزا صورت گرفت و امروزه خرید اینترنتی در سراسر جهان امری بسیار فراگیر شد. اما روند شکل گیری و رشد فروشگاه‌های اینترنتی هم بی شباهت به فروشگاه‌های فیزیکی نیست.

    چگونه از صفر و با اطمینان سرمایه گذاری را شروع کنیم؟
    انواع شلف دیواری با بهترین قیمت در پارس تینا
    این وبینار برای 1000 نفر اول رایگان است(فرصت محدود)
    اگر به ارز دیجیتال علاقه مندی اما نمیدونی از کجا شروع کنی...(ثبت نام کن)

    در گذشته شما برای خرید اینترنتی محصولات نیز همانند رفتن به بازار و خیابان، باید از سایت‌های مختلف خرید خودرا انجام می‌دادید و همچنین بازار اینترنتی برای خرید محصولات سوپرمارکتی و موماد غذایی نیز به ندرت وجود داشت. اما با ظهور فروشگاه‌های اینترنتی جامع و کاملی مثل دیجی کالا، دیگر سایت‌های مختلف را بالا و پایین کردن برای خرید محصولات متنوع لازم نبود و دیگر میتوانستید تمام خرید های خود یکباره انجام دهید و دریافت کنید.

    ترکیب ایده فروش اینترنتی کالاهای متنوع از برندها و فروشگاه‌های مختلف و فروش کالاهای ضروری و مصرفی باعث تاسیس فروشگاه اینترنتی افق کوروش به نام اکالا شد که شما می‌توانید به جای مراجعه به شعبه‌های فیزیکی افق کوروش و خرید به صورت حضوری و ماندن در صف‌های طولانی صندوق، تنها با چند کلیک خریدهای خودرا انجام دهید.

    همچنین فروشگاه اینترنتی اکالا به منظور رفاه بیشتر مشتریان خود دست به ارائه کدهای تخفیف متنوعی زده است. این کدهای تخفیف هم برای خریدارانی که برای بار اول اقدام به خرید می‌کنند به عنوان کد تخفیف اولین خرید اکالا و هم برای مشتریان قدیمی‌تر وجود دارد. در ضمن کدهای تخفیف اکالا برای مناسبت‌ها و روزهای خاص سال مانند نوروز یا ماه مبارک رمضان نیز وجود دارد.

    فروشگاه اینترنتی باسلام

    فروشگاه اینترنتی باسلام، حامی تولید کننده‌ها و مناسب برای خریداران

    در سال 1392 ایده راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی با رویکردی مثل یک بازار مجازی شکل گرفت اما در سال 1395 فروشگاه اینترنتی باسلام به شکل امروزی خود تغییر یافت. در بهار 1400 بیش از 100 غرفه از سراسر ایران در آن ثبت شد. فروشگاه اینترنتی باسلام, به مانند یک بازار محلی، جاییست که غرفه دارها و فروشندگان خانگی کوچک و کارگاه‌های روستایی در آن جمع شده اند و تنوع بینظیری از محصولات بازارهای محلی مختلف را در خود جای داده است. این محصولات شامل مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، خانه باسلامی، عطاری، پوشاک، فرهنگی، صنایع دستی و... می‌باشد.

    باسلام از ابتدا حامی تولیدکنندگانی است که توان یا دانش کافی برای فروش گسترده محصولات خود در بستر اینترنت را ندارند یا در ابتدای راه خود هستند. این بستر به دیده‌شدن و فروش بیشتر کسب و کارهای خانگی کمک بسیاری می‌کند.

    این فروشگاه اینترنتی برای جذب مخاطب بیشتر و حمایت از خریداران نیز طرح‌های مختلفی مانند ارائه کد تخفیف باسلام ارائه نموده است. کدهای تخفیف باسلام شامل کد تخفیف خرید اول باسلام، کد تخفیف ارسال رایگان باسلام، کدهای تخفیف مناسبتی، کد معرف باسلام و... می‌باشد.

    فروشندگان و غرفه داران فروشگاه اینترنتی باسلام از سراسر کشور جمع شده‌اند و محصولات محلی خود را به اشتراک گذاشته اند. گاهی اوقات من برای بازار گردی مجازی در کل ایران به این وبسایت سر میزنم.

    برای دریافت کدهای تخفیف اکالا و باسلام و یا سایر فروشگاه‌ها و خدمات اینترنتی تنها کافی است به سایت موپن مراجعه کرده و با جستجوی نام برند مورد نظر خود، از کدهای تخفیف متنوعی برخوردار شوید.

    خرید ارزانتر و کد تخفیف دیجی استایل

    ۱۲ بازديد

    روش‌های خرید ارزان‌تر از دیجی استایل

    در هنگام خرید همه افراد به دنبال روشی برای گرفتن تخفیف بیشتر و خرید مقرون به صرفه‌تر هستند که خرید اینترنتی هم از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین داشتن کد تخفیف برای دیجی استایل می‌تواند خرید ارزان‌تری را برای شما رقم بزند. لازم به ذکر است که کدهای تخفیف دیجی استایل با عناوینی مختلفی اطلاع رسانی می‌شوند که برای بهره‌مند شدن از آن‌ها، شرایط خاصی را باید رعایت کرد. از این رو در ادامه به بررسی این کدهای تخفیف می‌پردازیم.

    کد تخفیف اولین خرید دیجی استایل

    اگر کد تخفیف شما دارای عناوین مانند: کد تخفیف دیجی استایل اولین خرید، کد تخفیف دیجی استایل مخصوص اولین خرید و... باشد، کاربرانی می‌توانند از آن استفاده کنند که به تازگی به جمع مشتریان دیجی استایل پیوسته و یا این که تا به حال سفارشی را ثبت نکرده باشند.

    کد تخفیف دیجی استایل برای خریدهای بعدی

    کدهای تخفیفی مانند: کد تخفیف دومین خرید دیجی استایل، کد تخفیف خرید دوم دیجی استایل، گردونه شانس دیجی استایل، کد تخفیف دیجی استایل ویژه همه کاربران و کد تخفیف دیجی استایل بدون محدودیت خرید اول برای همه حساب‌های کاربری (اول یا غیراول) قابل استفاده است و همه‌ی مشتریان بدون هیچ محدودیتی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

    کد تخفیف دیجی استایل برای محصولات منتخب

    کدهای تخفیف مربوط به دسته‌بندی‌ها منتخب محصولات می‌باشد که کد تخفیف فقط بر روی کالاهای موردنظر اعمال می‌شوند. برای نمونه می‌توان به کد تخفیف دیجی استایل برای طلا، کد تخفیف دیجی استایل برای خرید لباس، کد تخفیف کفش دیجی استایل، کد تخفیف دیجی استایل برای خرید لوازم دیجیتال و کد تخفیف دیجی استایل برای خرید لوازم آرایشی در این دسته قرار می‌گیرند.

    کد تخفیف ارسال رایگان دیجی استایل

    علاوه بر کدهایی مخصوص هزینه خرید محصولات، کدهای تخفیفی تحت عناوین کد تخفیف دیجی استایل ارسال رایگان و ارسال رایگان دیجی استایل نیز منتشر می‌شوند که فقط بر روی هزینه ارسال قابل استفاده هستند.

    کد تخفیف اپلیکیشن دیجی استایل

    دیجی استایل علاوه بر نسخه وب، اپلیکیشن نیز دارد و می‌توانید با استفاده از کد تخفیف اپلیکیشن دیجی استایل با تخفیف از آن خرید کنید.

    کد تخفیف کمپین‌های ویژه دیجی استایل

    شما می‌توانید در جشنواره‌ها، کمپین‌ها و گردونه شانس دیجی استایل نیز شرکت کرده و از کدهای تخفیف ویژه آن‌ها همچون: کد تخفیف دیجی استایل ویژه شب یلدا، کد تخفیف دیجی استایل روز پدر، کد تخفیف دیجی استایل روز مادر، کد تخفیف دیجی استایل روز تولد و... برخوردار شوید.

    نحوه استفاده از کد تخفیف دیجی استایل

    ابتدا به صفحه فروشگاه دیجی استایل در وبسایت موپن رفته، کد تخفیف مورد نظر را کپی و از طریق دکمه خرید کنید وارد وبسایت دیجی استایل شوید. در قدم بعدی نیاز است که از طریق دکمه "ورود" موجود در گوشه راست بالای صفحه اصلی، وارد حساب کاربری خود شوید یا در صورت نداشتن حساب کاربری ثبت نام نمایید. اکنون می‌توانید محصولات دلخواه خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید. پس از آن روی علامت سبد خرید کلیک کرده، گزینه ثبت سفارش را انتخاب و وارد صفحه بعد شوید. در این قسمت آدرس و زمان تحویل را تعیین کرده و با کلیک بر گزینه "ثبت و ادامه" وارد صفحه اطلاعات پرداخت شوید. کد تخفیف دیجی استایل را در کادر کد تخفیف وارد نموده و دکمه ثبت را بزنید. پس از کسر مبلغ تخفیف، دکمه پرداخت و تکمیل سفارش را کلیک کرده و خرید خود را نهایی نمایید.

    چرا کد تخفیف دیجی استایل اعمال نمی‌شود

    کدهای تخفیف دیجی استایل نیز همانند سایر کدهای تخفیف دارای شرایط خاص همچون دسته‌بندی منتخب، نوع حساب کاربری (اول یا غیراول)، حداقل خرید و.... است که در صورت رعایت نکردن آن با خطا مواجه خواهید شد. برای رفع آن کافیست به کوپن برگردید، شرایط را مطاله و مجدد اقدام کنید. همچنین اگر کد تخفیف شما برای اولین خرید و حساب کاربری شما غیراول یا مدت زمان زیادی از افتتاح حساب گذشته باشد، با ایجاد حساب کاربری جدید می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

    همچنین کدهای تخفیف دیجی استایل بازه زمانی و سقف استفاده دارند و در صورت تمام شدن هریک از آن‌ها، با خطای "این کد تخفیف معتبر نیست" برخورد خواهید کرد، که برای رفع آن کافیست جدیدترین کد تخفیف دیجی استایل را در موپن جستجو کنید.

    نحوه دریافت کد تخفیف دیجی استایل

    دیجی استایل در مناسبت‌های مختلف کدها و پیشنهادهای تخفیف‌داری ارائه می‌کند که برای دریافت کد تخفیف برای دیجی استایل کافیست یکی از روش‌های عضویت در خبرنامه، شبکه‌های اجتماعی، ربات تلگرام و اپلیکشین موپن را دنبال کنید که در ادامه نحوه دنبال کردن هر کدام را شرح می‌دهیم.

    برای عضویت در خبرنامه دیجی استایل کافیست ایمیل خود را در ابتدای صفحه فروشگاه دیجی استایل در وبسایت موپن و در کادر "از آخرین تخفیف‌های دیجی استایل خبردار شوید" ثبت کنید. از این پس با انتشار هر کد تخفیف جدید، از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می‌شود.

    یکی دیگر از روش‌های دریافت کد تخفیف دیجی استایل عضویت در ربات تلگرامی موپن به نشانی mopon_ir_bot@ است که می‌توانید در آن با استفاده از گزینه علاقه‌مندی‌ها، دیجی استایل را به لیست فروشگاه‌های مورد علاقه خود اضافه کنید و هر زمان کد جدیدی از آن منتشر شد، از طریق نوتیفیکشن مطلع شوید، در صفحه ربات لیست تخفیف‌های دیجی استایل را مشاهده و با کلیک بر آن به کد تخفیف دسترسی داشته باشید.

    همچنین موپن به منظور رفاه حال کاربران در زمینه دسترسی و آگاهی از کدهای تخفیف اپلیکیشن موبایلی در دو نسخه اندروید و IOS ارائه کرده است که در آن می‌توانید پس از ثبت نام و یا لاگین، دیجی استایل را به علاقه‌مندی‌های خود اضافه کرده و هر روز از کدهای تخفیف جدید مطلع شوید و در آخر از طریق شبکه‌های اجتماعی موپن نیز می‌توانید جدیدترین اخبار مربوط به کد تخفیف دیجی استایل را پیگیری کنید.

    انواع سرویس‌ها و خدمات اسنپ

    ۱۴ بازديد

    اسنپ یکی از شرکت‌های پیشرو و فعال در حوزه تاکسی اینترنتی می‌باشد که فعالیت خود را از سال 1393 شروع نموده است. اسنپ در مدت زمان کوتاهی توانست محبوبیت قابل توجهی را در میان کاربران ایرانی به دست آورد که یکی از مهم‌ترین دلایل آن ارائه خدمات متنوع همچون: امکان سفارش اینترنتی غذا، سوپرمارکت، خدمات پزشکی و... در کنار فعالیت اصلی می‌باشد. از این رو کاربران می‌توانند با استفاده از سوپر اپلیکیشن اسنپ و یا نسخه وب اسنپ به اکثر خدمات اینترنتی دسترسی داشته باشند و با کد تخفیف اسنپ نیازهایشان را رفع کنند.

    اگر از سرویس تاکسی اینترنتی این شرکت استفاده می‌کنید از نقاط مثبت آن می‌توان استفاده از کد تخفیف اسنپ اولین سفر و از روی دیگر تخفیف اسنپ غیر اول برای سفرهای بعدی نام برد. از دیگر سرویس‌های محبوب اسنپ می‌توان اسنپ وانت و اسنپ باکس را مثال زد که در وبسایت موپن کدهای تخفیف برای آنها موجود است که می‌توانید این کدهای تخفیف را در سوپر اپلیکیشن اسنپ وارد نمایید و یک تجربه دلچسب و ارزان‌تری را برای سفرهای درون شهری، پیک موتوری، اسباب کشی و حمل بار بدست آورید.

    اگر شما به عنوان کاربر در اسنپ ثبت نام کنید این امکان را دارید تا با استفاده از سوپر اپلیکیشن اسنپ در هر ساعت از شبانه روز و هر روز هفته و تقریبا در هر جای ایران به سرویس حمل و نقل درون شهری مقرون به صرفه و مطمئنی هم چون اسنپ دسترسی داشته باشید. با ثبت نام برای بار اول در اسنپ به عنوان هدیه شما یک کد تخفیف اولین سفر اسنپ هدیه می‌گیرید اما با مراجعه به سایت موپن می‌توانید به کد تخفیف اسنپ غیر اول دسترسی داشته باشید.

    استفاده از اسنپ چه مزایا و ویژگی هایی دارد؟

    علاوه بر تاکسی اینترنتی اسنپ که برای جابه‌جایی و سفر درون شهری مسافرین می‌باشد، ارسال بسته‌ و بار توسط سرویس‌های اسنپ وانت و اسنپ باکس نیز میسر می‌باشد. زیر مجموعه‌‌های دیگر این اپلیکیشن، اسنپ مارکت و اسنپ فود می‌باشد که در حال حاضر کاربران بی‌‌شماری در تمام نقاط ایران دارند که می‌توانید به همه این سرویس‌ها با تخفیف دسترسی داشته باشید.

    ✔️ امکان استفاده از کد تخفیف اسنپ برای سفر ارزان‌تر و یا استفاده از کد تخفیف 100 درصدی اسنپ و یا پرداخت اعتباری از کارت و یا کیف پول

    ✔️سرویس‌های مختلف از جمله اسنپ باکس، وانت و...

    ✔️ وجود بخش مختلفی هم چون اسنپ رز که مخصوص بانوان است، اسنپ اکو ، اسنپ اکو پلاس و یا پیک موتوری

    ✔️ رابط کاربری ایده آل و مناسب اپلیکیشن اسنپ که بسیار ساده و بدون هیچ پیچیدگی خاصی طراحی شده تا هر فردی به راحتی بتواند از آن استفاده کند به همراه پشتیبانی 24 ساعته

    ✔️ ابتدا مبدا و مقصد خود را به وسیله‌ی موقعیت‌یاب و یا دستی انتخاب کرده تا سرویس‌های مختلف به همراه هزینه‌ی سفر آن‌ها مشخص شود.

    ✔️ انتخاب چند مقصد و یا سفر رفت و برگشت

    ✔️ قابلیت رهگیری لحظه ‌به ‌لحظه‌ خودرو و یا به اشتراک گذاشتن آن با دیگران

    چه سرویس هایی در بخش حمل و نقل اسنپ مشغول به فعالیت هستند؟

    در سوپر اپ اسنپ امکانات و ویژگی مختلف زیر وجود دارد:

    اسنپ اکو : اقتصادی‌ترین و به صرفه‌ترین سفرهای اسنپ با سرویس اسنپ اکو انجام می‌شود. سفرهای شما در این سرویس سریع، مقرون به صرفه و با کیفیت خواهند بود.

    اسنپ اکو پلاس : برای سفرهای ویژه می‌توانید از سرویس اسنپ پلاس استفاده کنید. در این سرویس خودروهای مدل بالاتر و ویژه برای سفر درون شهری شما تدارک دیده شده است.

    اسنپ بایک : سرویس جدید اسنپ است که به وسیله آن می‌توانید با موتورسیکلت در شهر جا به‌ جا شوید و تجربه یک سفر بدون ترافیک در داخل شهر را داشته باشید. این سرویس در حال حاضر فقط در شهر تهران و مشهد فعالیت دارد.

    اسنپ باکس : ارسال بسته‌ها بوسیله پیک موتوری، پیک ارسال سریع، باکس پلاس با جعبه

    اسنپ وانت : یک راهکار سریع و مطمئن برای ارسال و جا به جایی بار بوسیله وانت سبک، وانت سبک مسقف، وانت سبک کفی‌دار و وانت سنگین

    اسنپ اسباب کشی : مناسب برای اثاث کشی منزل و محل کار، وانت سبک و تمام انواع وانت سنگین

    سوپر اپ اسنپ چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

    سوپر اپلیکیشن اسنپ برنامه‌ای پیشرفته همراه با راهکارهای ساده و جدید می‌باشد که توانسته است جایگزینی مناسب برای مدل‌های سنتی باشد. از نکات مثبت و جالب توجه این برنامه می‌توان سادگی، سرعت و مقرون به صرفه بودن را مثال زد. شما به راحتی می‌توانید با استفاده از کد تخفیف اسنپ در سوپر اپلیکیشن این شرکت، تجربه سفر ارزان‌تری داشته باشید زیرا شعار اصلی اسنپ نیز همین مورد می‌باشد.

    چه خدماتی در سوپر اپلیکیشن اسنپ ارائه می شوند؟

    در سوپر اپ اسنپ خدمات و سرویس های گوناگونی وجود دارد که هر کدام از این خدمات در سایت موپن ، صفحات اختصاصی خود برای دریافت کد تخفیف را دارند

    سرویس درخواست خودرو یا همان تاکسی اینترنتی اسنپ

    اصلی‌ترین و از مهم‌ترین بخش‌های این برنامه همان تاکسی اینترنتی می‌باشد که جزو اولین و شناخته شده‌ترین سرویس مجموعه اسنپ است. این سرویس راهکاری جدید برای درخواست خودرو را در ایران پایه‌گذاری کرد. تاکسی اینترنتی اسنپ در سوپر اپ در حال حاضر در بیش از 140 شهر ایران به صورت فعال در حال خدمت رسانی می‌باشد.

    از مهم‌ترین کوپن‌های تخفیف اسنپ که در سایت موپن موجود می‌باشد می‌توان کد تخفیف اسنپ بدون محدودیت سفر اول ، اولین سفر، اسنپ ماشین، اولین سفر اسنپ باکس، اسنپ موتوری، سفر رایگان اسنپ، تخفیف برنامه اسنپ برای سفارش دوم، کد تخفیف اسنپ امروز، کد تخفیف اولین اسنپ وانت، کد تخفیف وانت بار اسنپ، کد تخفیف برای اسنپ اکو و ... را مثال زد.

    سرویس درخواست موتور با اسنپ

    موتور ویژه مسافر یا همان اسنپ بایک هم از محبوب‌ترین سرویس‌های اپ اسنپ می‌باشد که با هدف سرعت ، راحتی و مقرون به صرفه بودن در حال خدمت رسانی است. بوسیله اسنپ بایک شما می‌توانید در روزهای پر ترافیک در سریع‌ترین زمان به مقصد خود برسید. همچنین برای ارسال بسته‌های خود نیز می‌توانید از این روش هم استفاده کنید. برای این کار می‌توانید در اپ اسنپ ابتدا مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید و با وارد کردن کد تخفیف اسنپ بایک ارسال مرسوله ارزان‌تری را داشته باشید.

    سرویس سفارش غذا

    سفارش غذا در این برنامه جزو پرطرفدارترین بخش‌ها می باشد که بوسیله آن می‌توانید با وجود گستره‌ی زیادی از رستوران‌ها و کافه‌های اطراف خود سفارش آنلاین غذا را داشته باشید. برای دریافت کوپن تخفیف سفارش غذا می‌توانید به صفحه تخفیف اسنپ فود در سایت موپن مراجعه کنید.

    سوپرمارکت اینترنتی

    بوسیله برنامه اسنپ می‌توانید به راحتی خرید سوپرمارکتی نیز انجام دهید. برای این کار در اپلیکیشن می‌توانید قسمت سوپر مارکت را انتخاب کنید. در حال حاضر امکان خرید از هایپراستار در شهرهای تهران و کرج فعال است اما ساکنین شهرهای تهران، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان، کرمان، تبریز، اهواز و قم می‌توانند از سوپرمارکت‌های اطراف، لیست خرید خود را تکمیل کنند و در منزل تحویل بگیرند. برای دریافت تخفیف‌های این سرویس می‌توانید وارد صفحه کد تخفیف اسنپ مارکت در موپن شوید.

    پرواز

    در سوپر اپ اسنپ علاوه بر سفر درون شهری می‌توانید سفرهای بین شهری هوایی نیز داشته باشید. برای این کار کافیست ابتدا مبدا و مقصد را و همچنین زمان رفت و برگشت را مشخص و در نهایت از بین گزینه‌ها مناسب‌ترین و ارزان‌ترین بلیط را از میان ایرلاین های داخلی و خارجی مختلف انتخاب نمایید.

    پزشک و مشاور

    بوسیله این قسمت می‌توانید برای مشاوره آنلاین پزشکی در 33 حوزه‌ مختلف از جمله روانشناسی، روانپزشکی، کرونا، بیماری‌های داخلی، گوارش غدد، مامایی، سلامت، بارداری، پوست و مو، سلامت کودکان و نوزادان از سرویس پزشک و مشاور اسنپ استفاده کنید که مناسب‌ترین انتخاب در روزهای شیوع کرونا می‌باشد.

    وانت

    برای حمل و نقل وسایل حجیم و سنگین می‌توانید از سرویس دیگری به نام اسنپ وانت استفاده کنید. با سفارش و درخواست وانت اسنپ می‌توانید تا 500 کیلو گرم بار را در شهر جا به جا نمایید. اسنپ وانت در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد و قم در دسترس است. از محبوب‌ترین کوپن‌ها می‌توان کد تخفیف اسنپ وانت را مثال زد.

    قطار و اتوبوس

    در اسنپ شما می‌توانید با خیال راحت بلیت قطار را با مناسبت‌ترین قیمت تهیه کنید. کافی است در سوپراپلیکیشن اسنپ روی سرویس «قطار» بزنید و با مشخص کردن مبدا، مقصد، تاریخ و تعداد مسافران بلیت مورد نظر خود را جست‌و‌جو نمایید. علاوه بر قطار می‌توانید در این برنامه خرید اینترنتی بلیط اتوبوس را با طی نمودن سه مرحله ساده انجام دهید و یکی از مهم‌ترین مزایای آن بهره‌مندی از تخفیف‌ها و آفرهای ویژه است که هزینه سفرهای بین‌شهری شما را کاهش می‌دهد.

    هتل

    بوسیله سوپر اپلیکیشن اسنپ می‌توانید یک سفر داخلی را به راحتی برنامه ریزی نمایید. می‌توانید بلیط اتوبوس، قطار یا هواپیما را انتخاب کنید و در نهایت با مقایسه و بررسی انواع هتل‌ها می‌توانید محل اقامت خود را نیز رزرو نمایید که شامل بخش‌های هتل و اقامتگاه: اسنپ تریپ (هتل و اقامتگاه داخلی و خارجی)، اسنپ روم (اقامتگاه اقتصادی، خوابگاه تهران) می‌باشد.

    شارژ سیم کارت

    در این برنامه کاربران می‌توانند با طی نمودن مراحلی ساده سیم کارت خود را شارژ نمایند و از مزایا و تخفیف‌های آن بهره مند شوند. این قسمت به بخش‌های زیر تقسیم می‌شود:

    شارژ سیم کارت (همراه اول، ایرانسل و رایتل)

    بسته اینترنت کارت (همراه اول، ایرانسل و رایتل)

    دیجی کالا جت، سرویس جدید ارسال سریع دیجی کالا

    ۱۲ بازديد

    دیجی‌کالا جت یکی از سرویس‌های جدید دیجی‌کالا است و هدف از ایجاد این سرویس ارسال رایگان و سریع کالاهای سوپرمارکتی، محصولات بهداشتی و نظافت، خانه و آشپزخانه، پروتئینی و… در اسرع وقت از فروشگاه‌های اطراف محل زندگی کاربر و در زیر 45 دقیقه می‌باشد.

    از آنجایی که دیجی کالا جت یکی از سرویس‌های دیجی کالا است، این مجموعه از طریق زیرساخت و شبکه هوشمند لجستیکی «دیجی‌­اکسپرس» گروه دیجی‌کالا، می‌تواند به بهترین و سریع‌ترین حالت ممکن فرایند آماده سازی و ارسال سفارشات مشتریان را انجام دهد. دیجی‌اکسپرس نیز یکی از خدمات گروه دیجی‌کالا است که در زمینه ارسال و حمل و نقل کالا، تلاش می‌کند طیف گسترده‌ای از خدمات در حوزه جمع‌آوری، پردازش، توزیع و تحویل سفارش را به خریداران و فروشندگان کالاهای دیجی‌کالا و سایر شرکت‌ها ارائه کند.

    تامین کالا برای محصولات سوپرمارکتی دیجی کالا جت از دو روش انجام می‌شود: همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای مثل یاران دریان، هایمارت و… و یا استفاده از انبارهای دیجیکالا در مناطق مختلف شهر به نام جت مارت. این انبارها دقیقا مانند روش آمازون در Prime Now می‌باشد.

    در تجربه خرید از دیجی کالا جت باید به این نکته اشاره کنیم که اگر از جت مارت خرید کنید و نزدیک به انبار (جت مارت) های دیجی کالا جت باشید حدودا 10 تا 20 دقیقه طول می‌کشد تا سفارش شما به دست شما برسد و اگر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرید خود را انجام دهید این زمان به 20 الی 30 دقیقه افزایش پیدا می‌کند. در بدترین حالت سفارش شما زودتر از 45 دقیقه به دست شما می‌رسد.تفاوت دیجی کالا جت و دیجی اکسپرس

    تفاوت دیجی کالا جت و دیجی اکسپرس

    دیجی اکسپرس نیز یکی از سرویس‌های دیجی کالا است که تمرکز اصلی این سرویس بر روی ارسال سریع کالا از نیم ساعت تا دو ساعت می‌باشد اما دیجی کالا جت تمرکز اصلی خود را بر روی کالاهایی با مصرف روزانه مثل کالاهای سوپرمارکتی و محصولات بهداشتی گذاشته است.

     

    دیجی کالا جت قصد دارد تا با همکاری با سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همچنین گسترش انبارهای جت مارت خود به بزرگترین سوپرمارکت آنلاین در ایران تبدیل شود، آن هم با ارسال زیر 45 دقیقه‌ای محصولات!

    حمیدرضا پاکروان، معاون اجرایی دیجی‌کالا جت در این باره گفت:

     

    تجربه ۱۴ ساله گروه دیجی‌کالا در زمینه تامین و لجستیک، در پیاده‌سازی هر چه بهتر دیجی‌کالا جت نقش آفرینی می‌کند. کیفیت و در عین حال سرعت دو رکن اصلی دیجی­‌کالا جت است که در تمامی مراحل طراحی این محصول جدید گروه دیجی­‌کالا در نظر گرفته شده است؛ محصولی که هم اکنون در اپلیکیشن دیجی­‌کالا قابل استفاده است، مسیر جدید و سریع­‌تری از سرویس‌­دهی را برای مشتریان به وجود می‌­آورد تا انتظارات آن‌ها را در سطح بالاتری نسبت به گذشته پاسخگو باشد و به زودی شاهد توسعه و گسترش این محصول جدید خواهیم بود.

    محمدرضا کریمی، مدیر کسب‌وکار دیجی‌کالا جت نیز در مورد هدف این سرویس جدید گفت:

    تلاش ما نزدیک شدن هرچه بیشتر به نیازهای مشتریان است، به همین دلیل سرویسی طراحی کردیم که مشتریان بتوانند مایحتاج اساسی خود را از فروشگاه‌های اطراف تنها کمتر از ۳۰ دقیقه تحویل بگیرند. با توجه به سهم زیر ۳ درصدی سفارش‌های آنلاین سوپرمارکتی در ایران – در مقایسه با میانگین جهان، این بازار پتانسیل بسیار بزرگی برای ورود دارد.

    دسته‌بندی محصولات دیجی کالا جت

    دیجی کالا جت انواع محصولات سوپرمارکتی، کافه، نانوایی، گل، پروتئینی، آبمیوه و بستنی، آجیل و شیرینی و پت شاپ را به کاربران خود ارائه می‌دهد که به شرح زیر می‌باشند.

    محصولات سوپرمارکت شامل: لبنیات و بستنی، پروتئینی، آرایشی و بهداشتی، خانه و آشپزخانه، آجیل و خشکبار و… می‌باشد.

     

    فروشگاه‌های میوه و سبزیجات دیجی کالا جت شامل انواع میوه و سبزیجات تازه می‌شود.

    نانوایی دیجی کالا جت شامل انواع نان سنتی و نان فانتزی می‌باشد.

    آجیل و شیرینی دیجی کالا جت شامل انواع کیک، شیرینی و لوازم تولد می‌باشد.

    کافه دیجی کالا جت شامل انواع نوشیدنی سرد و گرم و کیک و شیرینی و پیش غذا و غذای اصلی کافه می‌باشد.

    پروتئینی دیجی کالا جت شامل: مواد غذایی منجمد، ژامبون و سوسیس، کنسروجات، تخم مرغ و… می‌باشد.

     

    انواع کد تخفیف دیجی کالا جت

    انواع کد تخفیف دیجی کالا جت

    این فروشگاه آنلاین هم مانند سایر فروشگاه‌ها برای جذب مشتری و خرید ارزان‌تر کدهای تخفیفی ارائه می‌کند که با وارد کردن کدهای تخفیف دیجی کالا جت از تخفیف‌های مختلفی بهره‌مند خواهید شد و این تخفیف‌ها به صورت روزانه و یا در مناسبت‌های مختلف از طریق پیامک و یا شبکه‌های اجتماعی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

    با این حال همه کدهای تخفیف را می‌توان به صورت زیر تقسیم بندی کرد:

    کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت

    دیجی کالا جت برای تشویق و ترغیب کاربرانی که به تازگی ثبت نام کرده‌اند و یا تا به حال خریدی نداشته‌اند ” کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت ” را ارائه می‌دهد تا بتوانند خرید ارزان‌تری را تجربه کنند. کد تخفیف اولین سفارش از دیجی کالا جت اغلب از طریق پیامک و یا شبکه‌های اجتماعی مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، که کاربران با استفاده از وارد کردن کد در قسمت وارد کردن کد تخفیف فروشگاه جت مارت دیجی کالا جت و سایر فروشگاه‌ها از تخفیف برخوردار خواهند شد.

     کد تخفیف غیر اول دیجی کالا جت

    برخی از کاربران نیز در مناسبت‌های مختلف کدهای تخفیف مختلفی ویژه مشتریان همیشگی دیجی کالا جت دریافت خواهند کرد، که این کوپن‌ها هم برای مشتریانی که از قبل خریدی داشته‌اند و هم برای کسانی که تا به حال خریدی نکرده‌اند اعمال خواهد شد. این کوپن‌های خرید دوم دیجی کالا جت از طریق پیامک و یا سایر راه‌های ارتباطی برای مشتریان ارسال خواهد شد.

     

    کد تخفیف فروشگاه‌های دیجی کالا جت

    دیجی کالا جت گاهی برای هر دسته‌بندی (نانوایی، پت شاپ، گل فروشی، سوپرمارکت، کافه و…) کد تخفیف جداگانه‌ای در نظر می‌گیرد که فقط برای دسته‌بندی ذکر شده در شرایط کوپن اعمال می‌شوند؛ مانند کد تخفیف اولین خرید نان از دیجی کالا جت.

    همچنین ممکن است کد تخفیفی با عنوان “کد تخفیف جت مارت دیجی کالا جت” دریافت کنید که با توجه به اینکه هر یک از دسته‌بندی‌ها از تعدادی فروشگاه تشکیل شده است شما بر اساس محل زندگیتان امکان خرید از فروشگاه‌های مختلفی مانند جت مارت را خواهید داشت. از دیگر فروشگاه‌های دیجی کالا جت می‌توان به فروشگاه‌های سراسری سورنا، یاران دریان، دیلی مارکت و… اشاره کرد.

    شما با مراجعه به وبسایت موپن می‌توانید از جدیدترین انواع کد تخفیف سرویس‌های دیجی کالا مانند کد تخفیف دیجی استایل، دیجی کالا جت و… مطلع شوید.

    اسنپ از کجا آغاز کرد و امکانات اسنپ چیست؟

    ۱۲ بازديد

    اسنپ، نامی آشنا که تقریبا همه ما وقتی اسم آن را می‌شنویم ابتدا تاکسی اینترنتی در ذهنمان نقش می‌بندد، و حتی مانند گوگل که در زبان انگلیسی تبدیل به فعل شده‌است (به معنای جست‌وجو در سایت گوگل)، اسنپ نیز در زبان فارسی به نوعی به معنای درخواست تاکسی اینترنتی استفاده می‌شود. اما خدمات این شرکت به درخواست تاکسی اینترنتی محدود نمی‌شود. اسنپ پس از پنج سال فعالیت به عنوان اپلیکیشن درخواست تاکسی، به یک سوپر اپلیکیشن با خدمات متنوع تبدیل شد که امروزه بیش از پانزده بخش متفاوت اعم از سفارش آنلاین غذا، سوپرمارکت آنلاین، بلیط پرواز داخلی و خارجی، دکتر، اسباب کشی و... را در خود جای داده است.

    اسنپ از کجا آغاز کرد؟

    در زمستان 1393 اسنپ فعالیت خود را با عنوان تاکسی یاب، که مشابه شرکت اوبر که یک استارتاپ جهانی است، آغاز کرد.  تاکسی یاب، که اولین پلتفرم تاکسی اینترنتی در ایران است و امروزه به نام اسنپ شناخته می‌شود؛ کار خود را در محدوده‌های مرکزی شهر تهران آغاز کرد و با رشد فزاینده 100 درصدی در ماه‌های اولیه خود در هرماه تبدیل به اولین و بزرگ‌ترین خدمات‌دهنده حمل‌ونقل اینترنتی کشور شد.

    اسنپ از همان ابتدا برای جذب بیشتر کاربران، برای مشتریان خود خدمات جالب و متنوعی را از قبیل ارائه انواع کد تخفیف اسنپ، ارائه خدمات از طریق دو روش (اپلیکیشن و نسخه تحت وب)، امکان به اشتراک گذاری سفر، امنیت مسافران و... را ارائه می‌دهد.

    امکانات نرم‌افزار اسنپ چیست؟

    پس از پنج سال از شروع کار اسنپ و با همه‌گیر شدن این نرم‌افزار بین مردم، این شرکت تصمیم گرفت که خدمات خود را هم در زمینه حمل و نقل و هم در سایر زمینه ها گسترش دهد. هم‌اکنون خدمات این اپلیکیشن درزمینه حمل و نقل شامل درخواست تاکسی اسنپ، اسنپ رز (مخصوص بانوان)، اسنپ باکس (خدمات پیک موتوری اسنپ)، اسنپ بایک (سفر با موتورسیکلت)، اسنپ وانت و اسباب کشی می‌‍باشد.

    خدمات اسنپ فقط به حمل و نقل ختم نمی‌شود. احتمالا نام اسنپ فود (سفارش آنلاین غذا، نان و شیرینی) به گوش شما خورده باشد یا حتی از دریافت کنندگان خدمات اسنپ فود نیز باشید. علاوه بر اسنپ فود سایر خدمات اسنپ شامل سوپرمارکت آنلاین (تهیه اقلام روزانه)، بلیط پرواز داخلی، بلیط پرواز خارجی، بلیط اتوبوس، بلیط قطار، رزرو هتل، رزرو اقامتگاه، دکتر، فروشگاه، سرمایه‌گذاری (خدمات غیر حضوری بورس و سرمایه‌گذاری)، سرویس اعتباری (پرداخت) و اسنپ کلاب (باشگاه مشتریان اسنپ) می‌باشد.

    این نرم‌افزار بخشی را نیز برای ثبت‌نام رانندگان در نظر گرفته است. به گزارش اسنپ در سال 1399 بیش از 2 میلیون 400 هزار راننده در ناوگان اسنپ خودرو ثبت‌نام کرده اند که 97.4% این افراد را مردان و 2.6% این افراد را زنان تشکیل می‌دهند.

    اسنپ خدمات متنوعب را نیز برای کاربران خود در نظر گرفته است که از جمله این خدمات معافیت از کمیسیون برای رانندگان دارای معلولیت، جانبازان، ایثارگران، خانواده شهدا، زنان سرپرست خانواده و بیماران مبتلا به هموفیلی می‌باشد.

    2

    سفارش آنلاین غذا، نان و شیرینی با اسنپ فود

    یکی از معروف‌ترین خدمات اسنپ، سفارش غذا یا همان اسنپ فود می‌باشد. تاریخچه اسنپ فود برمی‌گردد به استارتاپی که در سال 1388 به نام زودفود با سرمایه گذاری شخصی آغاز به کار کرد. این ایده در جهان خیلی ایده جدیدی نبود اما در ایران برای اولین بار بود که اجرا می‌شد. بعد از 8 سال فعالیت زودفود و پس از آنکه اعتبار خوبی در این سال‌ها بدست آورد، هولدینگ اسنپ، در سال 1396 مالکیت تجاری زودفود را به دست آورد و نام آن را به نام تجاری اسنپ فود تغییر داد. در سال 1396 تعداد رستوران‌هایی که در سراسر کشر با زودفود همکاری داشتند حدودا 1000 عدد بود اما این رقم امروز به بیش از 3000 عدد رسیده است.

    خدمات اسنپ فود برای ساکنین کدام شهرها میسر می‌باشد؟

    سفارش اینترنتی غذا در اسنپ، هم‌اکنون برای ساکنان شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، کرج، تبریز، اردبیل، بندرعباس، خرم‌آباد، کرمانشاه، کیش، بیرجند، نیشابور، همدان، ساری، بوشهر، کاشان، یزد و بیش از 130 شهر دیگر ایران فعال است. از برنامه‌های اسنپ این است تا برای تمام کاربران خود از تمام شهرهای کشور، امکان سفارش آنلاین غذا را فراهم کند.

    ویژگی‌ها و امکانات اسنپ فود چیست؟

    از ویژگی‌های برجسته اسنپ فود می‌توان به ثبت سفارش آنلاین، تنوع در غذا، جستجوی پیشرفته، جستجوی رستوران، تنوع در سفارش (امکان سفارش غذا، کیک، شیرینی، آب میوه و بستنی و حتی نان)، امکان پرداخت اعتباری، حضوری و غیر حضوری، کمپین و تخفیف (امکان شرکت در کمپین‌های دوره‌ای و دریافت کد تخفیف اسنپ فود و یا تخفیف کلی برروی رستوران‌های منتخب) و امکان سفارش شبانه غذا اشاره کرد.

    یکی از کمپین‌های معروف اسنپ فود، فود پارتی است که در ساعاتی مشخص از روز، برخی از رستوران‌ها روی برخی از محصولات خود تخفیف‌های نسبتا زیادی را اعمال می‌کنند. اسنپ فود کمپین‌های دوره‌ای دیگری نیز دارد که در هر کمپین پس از انجام مراحلی، کدهای تخفیف اسنپ فود را دریافت می‌کنید.

    3

    اسنپ مارکت، سوپرمارکت آنلاین اسنپ

    فروشگاه بامیلو که در سال 1391 توسط رامتین منزهیان راه‌اندازی شد، جدی‌ترین رقیب فروشگاه‌های اینترنتی ایران ازجمل دیجی کالا به حساب می‌آمد و همین رقابت باعث شد تا بامیلو در کمترین زمان ممکن به رشدی چشمگیری برسد و علاوه بر این، به خلاقیت دیجی کالا هم کمک به‌سزایی کند. پس از گذشت چند سال، در سال 1397 خبر تعدیل نیرو و تعطیلی همیشگی بامیلو به گوش رسید. سپس از دل بامیلو، سوپرمارکت آنلاین هولدینگ اسنپ یعنی اسنپ مارکت متولد شد. همچنین همکاری بین اسنپ مارکت و سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای هایپراستار بصورت گسترده شکل گرفت.

    پس از ظهور اسنپ مارکت و داغ شدن بازار سوپرمارکت‌های اینترنتی، رقابت بر سر این بازار بازار بالا گرفت تا جایی که فروشگاه‌های اینترنتی دیگر نیز مانند فروشگاه اینترنتی پوشاک مدیسه، دست به راه‌اندازی بخش تخصصی سوپرمارکت زدند.

    دسته‌بندی محصولات اسنپ مارکت

    اسنپ مارکت تمام انتظارات مشتریان از یک سوپرمارکت اینترنتی را برآورده می‌کند. دسته‌بندی محصولات این فروشگاه شامل: مواد غذایی، لبنیات، مواد شوینده، مواد آرایشی و بهداشتی، تنقلات، چاشنی و ادویه، کنسرو و غذای آماده، مواد پروتئینی و نان و شیرینی می‌باشد.

    ویژگی‌ها و خدمات اسنپ مارکت چیست؟

    از ویژگی‌های اسنپ مارکت می‌توان به ثبت سفارش آنلاین، فعال بودن در بیشتر شهرهای کشور، تنوع بالای محصولات مصرفی روزانه، کمپین‌ها و تخفیف‌ها، پشتیبانی تمام وقت، پرداخت آنلاین و زمان تحویل سفارش اشاره کرد.

    یکی از ویژگی‌های برجسته اسنپ مارکت، ارائه تخفیف‌های متنوع می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن اسنپ از این تخفیف‌ها باخبر شوید. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت، اپلیکیشن یا شبکه‌های اجتماعی موپن و همچنین عضویت در خبرنامه موپن جدیدترین کدهای تخفیف اسنپ مارکت را دریافت کنید.

    شهرهای محل فعالیت اسنپ مارکت

    اسنپ مارکت هم‌اکنون در17 شهر ایران که شامل شهرهای تهران، یزد، قم، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، اهواز، رشت، لواسان، بوشهر، کرمان، نیشابور، همدان، ارومیه و قزوین فعال می‌باشد و در تلاش است که خدمات خود را در تمام شهرهای ایران به مخاطبان خود ارائه دهد.
    منبع: مجموعه اسنپ، از تاکسی اینترنتی تا سوپر اپلیکیشن

    بررسی تاثیر کد تخفیف بر روی کاربران

    ۱۳ بازديد

    کد تخفیف یا کد تبلیغاتی ترکیبی از کاراکترهای الفبایی است که نهادهای تجارت الکترونیک برای تشویق خرید در وب سایت خود در دسترس عموم قرار می دهند. این یکی از قدیمی‌ترین تکنیک‌های بازاریابی است که برای ترغیب افراد به بررسی محصول یا خدمات جدید با ارائه قیمت پایین‌تر استفاده می‌شود.

    در این مقاله سعی داریم تا نحوه استفاده درست از کد تخفیف و تاثیر گذاری آن بر روی کسب و کارها را نشان بدهیم و با بررسی موردی سه کسب و کار ایرانی که از این تکنیک بازاریابی به درستی برای جلب رضایت کاربران خود استفاده می کنند، به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید با بررسی تاثیر کد تخفیف بر روی کاربران مشتریان خود را بیشتر کنید.

    انواع کد تخفیف

    قبل از هر چیز نیاز داریم تا با انواع کد تخفیف آشنا شویم :

    تخفیف بر اساس درصد

    این مورد بیانگر این موضوع می باشد که فروشگاه بدون احتساب مالیات و حمل و نقل، از سفارش مصرف کننده به صورت درصد کم می کند. برخی از فروشگاه ها قبل از اعمال این تخفیف به حداقل هزینه نیاز دارند.

    تخفیف ثابت

    همانند تخفیف درصدی، این مدل نیز ممکن است قیمت را برای خریدهای خاص در صورت رعایت حداقل سبد خرید کاهش دهد.  به عنوان مثال تخفیف 15 هزار تومانی برای خرید های بالای 60 هزار تومان.

    ارسال رایگان

    این کد تخفیف می‌تواند خریدار را از هزینه‌های حمل و نقل معاف کند، اما به طور معمول فروشندگان این کدها را فقط به سفارش‌های داخل همان شهر محدود می‌کنند.به عنوان مثال مجموعه باسلام با ارائه کد تخفیف باسلام ، به کاربران این امکان را می دهد تا برای سفارش خود ارسال رایگان داشته باشند.

    این کدها می توانند در یک بازه زمانی خاص یا به عنوان کد یکبار مصرف ارائه شوند.

    هدف از ارائه کد تخفیف چیست؟

    ارائه کد تخفیف یک تکنیک دو سر بُرد است که به نفع مشتریان و هم کسب و کارها می باشد:

    حمایت از اهداف فروش و حفظ مشتری

    یک کسب‌وکار می‌تواند یک کد تخفیف برای جذب سفارش‌های تازه یا تکراری ارائه دهد. این قضیه می تواند در طی تعطیلات یا فصول خاص و رویدادهایی مانند بلک فرایدی که مشتریان از آن استقبال می کنند یا آماده هستند، زمان بندی شود.

    شرکت ها همچنین می توانند این کدها را در ازای بررسی محصول خود یا پاسخ به نظرسنجی صادر کنند. فروشگاه‌های اینترنتی همچنین می‌توانند با ارائه این انگیزه به خریدارانی که قصد دارند وب‌سایت خود را بدون تکمیل خرید ترک کنند، از کدهای تخفیف برای کاهش رها شدن سبد خرید استفاده و یا به ایمیل مشتریان خود ارسال می کنند.

    افزایش تجربه خرید

    تخفیف‌ها می‌توانند تأثیر روانی مثبتی بر جای بگذارند که ظاهراً احساس بهتری نسبت به دریافت یک هدیه واقعی دارد. یک مطالعه علمی حتی نشان داده که کوپن‌ها می‌توانند در عین افزایش سطح اکسی توسین، که به عنوان یکی از «هورمون‌های شادی» بدن شناخته می‌شود، احساس آرامش بیشتری در گیرندگان ایجاد کنند.

    ارائه دادن کدهای تخفیف به خریدارانی که قصد خرید از یک فروشگاه برای بار اول را دارند چنین تاثیری می تواند داشته باشد. کسب‌وکارها همچنین می‌توانند با دادن یک تخفیف مناسبتی (تولد یا سالگرد ازدواجشان) یا پاداش وفاداری به مجموعه ، به مشتریان خود احساس ویژه‌ای را هدیه دهند.

    به عنوان مثال مشترکین جدید سامانه تماشای آنلاین فیلم و سریال فیلیمو، برای خرید اولین اشتراک 3 ماهه خود با وارد کردن کد تخفیف فیلیمو ، می توانند از تخفیف 50 درصدی بهره‌مند شوند.

    کمک به سنجش اثربخشی کمپین بازاریابی

    استفاده از کدهای متفاوت به شما کمک می کند تا متوجه شوید کدام نوع تخفیف بیشترین کلیک را در بین مخاطبان هدف دارد. همچنین، با اختصاص کدهای خاص به هر پلتفرم مورد استفاده، یک کسب‌وکار می‌تواند بررسی کند که کدام کانال‌های اجتماعی بیشترین مخاطب را ایجاد می‌کنند.

    پیشی گرفتن از رقبا

    استراتژی بازاریابی تخفیفی راهی عالی برای عقب ماندن از رقبا یا پیشی گرفتن از آنها است، به خصوص اگر کسب و کار کسی محصولات یا خدمات مشابهی را ارائه دهد. به عنوان مثال مجموعه دیجی کالا به تازگی با رو نمایی از سرویس جدید خود به نام دیجی کالا جت وارد بازار پر رقابتی شده است. اما دیجی کالا با هوشمندی و ارائه کد تخفیف دیجی کالا جت سعی بر این دارد تا از این تکنیک برای افزایش کاربران این سرویس خود استفاده نماید.

    نحوه راه اندازی کمپین های کد تخفیف موفق

    کسب و کارها می توانند با انجام مراحل زیر بیشترین بهره را از کدهای تخفیف ببرند:

    قبل از هر چیز تحقیق انجام دهید

    یک شرکت باید با بازدید از وب‌سایت‌های رقبا و بررسی فعالیت‌های تبلیغاتی فعلی آن‌ها، شرایط فعلی کسب و کار خود را بررسی کند.

    همچنین باید مقدار کد تخفیف خود را تعیین کند – نباید آنقدر بزرگ باشد که شرکت ضرر کند. همچنین، کسب و کار باید بهترین تاریخ پایان تبلیغات را تعیین کند. کمپین های تخفیف به طور متوسط ​​یک تا دو هفته اجرا می شوند. اما برای تبلیغات یک روزه، بهتر است آنها را در روزهای پرداخت، تعطیلات و آخر هفته های آخر ماه زمان بندی کنید.

    آنها را یکبار مصرف و شخصی سازی کنید

    شما با محدود سازی دریافت کنندگان کد تخفیف می توانید بازاریابی هدفمند تری داشته باشید. به عنوان مثال بررسی کنید که کدام یک از مشتریان شما سوددهی بیشتری برای شرکت شما دارند.و همیشه سعی بر این داشته باشید که کد های تخفیف شما یکبار مصرف و دارای تاریخ انقضا باشد.

    کانال انتشار را مشخص کنید

    پس از آماده شدن کد تخفیف ، تیم بازاریابی می تواند آن را از طریق کانال های مختلف مانند ایمیل ، رسانه های اجتماعی و پیامک برای مشتریان ارسال کند.یکی دیگر از کانال های انتشار می تواند وبسایت های تخفیف گروهی باشد.

    موپن، اولین پلتفرم بررسی، اشتراک‌گذاری و معرفی کدهای تخفیف و کوپن‌های فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز خدمات آنلاین است. موپن بستری برای رقابت و معرفی خدمات آنلاین است تا هم فروشگاه‌ها بتوانند محصولات و خدمات خود را راحت‌تر به مشتریان معرفی کنند و در صحنه رقابت از بقیه پیشی بگیرند و هم کاربران بتوانند با مقایسه این خدمات، به بهترین و در عین حال ارزان‌ترین آن‌ها دست‌ یابند.

    همچنین فروشگاه‌ها می‌توانند از آمار، ارقام و بازخورد کاربران مطلع شده و کمپین‌های تبلیغی و تخفیفی خود را به نحو احسن و با بازدهی بیشتر برگزار کنند.

    عملکرد کد تخفیف خود را پیگیری کنید

    کسب‌وکارها می‌توانند از برنامه‌ها یا افزونه‌ها برای نظارت بر داده‌هایی استفاده کنند که کدهای تبلیغاتی را ردیابی می‌کنند تا بفهمند هر کمپین چگونه انجام می‌شود یا کدام نوع تخفیف مؤثرتر بوده است.

    نقش و مزایای فروشگاه‌ اینترنتی در فروش محصولات روستایی

    ۱۰ بازديد

    مزایای فروشگاه اینترنتی برای محصولات روستایی

    بنا به آمار منتشر شده، در کشور تعداد کاربران تلفن‌های هوشمند در سال 99 به عدد 58/2 میلیون نفر رسید. این عدد که نسبت به سال 98 افزایش 28% داشته، نشان از قدرتمند شدن صنعت اینترنت مارکتینگ در کشور دارد. برای فروش سوغاتی و محصولات روستایی، این قدرت همراه با مزیت‌های بسیاری است که در ادامه به 7 مورد از مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

    حذف واسطه‌ها

    طبق گزارش رسمی سازمان میوه و تره‌بار کشور، قیمت مصرف کننده محصولات باغی 9 برابر مبلغی است. این مبلغ براورد این سازمان از پرداختی است که سر زمین به کشاورزان پرداخت می‌گردد. فروش اینترنتی محصولات باغی به دست کشاورزان واسطه‌ها را حذف کرده و علاوه بر افزایش سود کشاورزان، موجب کاهش قیمت محصولات در بازار تره‌بار خواهد شد. همین موضوع در فروش سوغاتی، صنایع دستی و سایر محصولات روستایی هم رخ می‌دهد؛ درواقع فروشگاه‌های اینترنتی مثل فروشگاه اینترنتی باسلام به بستری برای عرضه مستقیم محصولات روستایی و حذف واسطه‌ها تبدیل شده‌اند.

    عدم نیاز به سرمایه

    تا پیش از حضور اینترنت، روستاییان برای به نمایش گذاشتن بیشتر محصولات خود باید مسیر طولانی روستا تا شهر را طی می‌کردند. همچنین نیاز بود که هزینه‌ای برای اجاره مغازه یا غرفه می‌پرداختند. این درحالی است که فروش اینترنتی محصولات روستایی به سرمایه‌ای نیاز ندارد و با ارائه توضیحات کافی از محصول می‌توان آنرا به فروش رساند. فروشگاه دیجی کالا در این زمینه چند سالی است که فعالیت خود را آغاز نموده است.

    نمایش گسترده محصولات در فروشگاه اینترنتی

    مدل سنتی عرضه محصولات فقط به معدود افرادی که از محل عرضه دیدن می‌کنند، محصولات را نمایش می‌دهد. اینترنت به دلیل فرا مکان بودن می‌تواند محصولات را در سطوح گسترده جغرافیایی به کاربران متعدد نمایش دهد. بهره‌مندی روستاییان به لحاظ موقعیت زندگی از این مزیت بسیار بیشتر است. به گونه‌ای که آن‌ها می‌توانند محصولات خود را به کاربران اینترنت نمایش داده و در جای جای کشور بفروشند.

    فرا زمان بودن

    از دیگر ویژگی‌های اینترنت، فرا زمانی بودن آن است. در شرایط خاص که از سفر افراد به مناطق توریستی جلوگیری می‌گردد، فروش اینترنتی محصولات روستایی بسیار کارساز خواهد بود. مطابق آمار، معاملات تجارت الکترونیکی در دوران کرونا سال 99، 160 درصد نسبت به سال قبل آن افزایش داشته است. این رشد در حالیست که کسب‌و کارهای سنتی در دوران قرنطینه و همه گیری ویروس کرونا به شدت آسیب دیدند.

    آسانی دسترسی

    در شیوه سنتی، گردشگران برای دسترسی به محصولات خاص یک روستا، می‌بایست در آن مکان حضور فیزیکی داشته و اقدام به خرید می‌کردند. فروشگاه اینترنتی محصولات روستایی باعث شده که دسترسی به این اقلام تنها با چند جستجوی ساده انجام پذیرد. این امر باعث گریده تا پیدا کردن کالا و خرید آسان گردد و میزان فروش بیشتر گردد. همچنین مزیت حذف واسطه‌ها به کشاورزان و روستاییان کمک می‌کند تا ضمن فروش بیشتر، سود بیشتری نیز کسب کنند.

    ورود به بحث رقابتی

    با فروش اینترنتی محصولات بومی، شاهد افزایش رقابت در سطوح روستایی، شهری و استانی خواهیم بود. افزایش رقابت به این دلیل است که اینترنت یک دورنما از محصولات بومی منطقه‌ای خاص را به همگان نمایش می‌دهد. البته خریداران فروشندگان دیگر محصولات بومی یک روستا را مشاهده خواهند کرد. بازار رقابتی مزایای زیادی دارد که سبب رونق کسب و کار روستاییان و افزایش فروش کلی محصولات منطقه‌ای کشور خواهد شد.

    بین المللی شدن محصولات

    بدون شک برخی از محصولات روستایی کشور ما حتی در سطح ملی دیده نشده‌اند و تنها برخی از اقلام مانند قالی، گلیم، جاجیم و سوغاتی‌های معروف در سطح ملی شناخته می‌شوند. با حضور فروشگاه اینترنتی برای عرضه محصولات روستایی، علاوه بر شناخت ملّی از این اقلام، امکان گسترش و بین المللی شدن آن‌ها ایجاد می‌شود. در این صورت حتی امکان صادرات محصولات کشاورزی به کشورهای دیگر نیز فراهم خواهد شد. علاوه بر اینها فروش محصولات روستایی به صورت اینترنتی دروازه‌ای به سوی رشد و ترویج فرهنگ و سنّت ایرانی در فضای تماماً مدرن امروزی باز خواهد کرد.

    حمایت فروشگاه‌ اینترنتی از تولید روستایی

    در کشور ما فروشگاه‌های اینترنتی جهت حمایت از تولید روستاییان و فروش محصولات آن‌ها، اقدامات خوبی انجام داده‌اند. برخی از مهمترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور که از تولید و فروش روستاییان حمایت می‌کنند:

    فروشگاه اینترنتی باسلام

    فروشگاه باسلام یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور است. در با سلام محصولات متعدد با تخفیف‌های ویژه و قیمت مقرون به صرفه عرضه می‌شود. با سلام در روستاها به عنوان یکی از تاثیر گذارترین بسترهای فروش اینترنتی به حساب می‌آید. وبسایت با سلام در روستاها تمرکز بسیاری دارد و بخشی از دسته بندی اصلی خود را به موضوعات روستایی مثل مواد غذایی، صنایع دستی و عطاری اختصاص داده است.
    کاربران می‌توانند با استفاده از کد تخفیف با سلام، خریدی ارزان‌تر داشته باشند؛ شایان ذکر است کد تخفیف با سلام برای محصولات روستایی و صنایع دستی نیز ایجاد می‌شود. برای مشاهده و دریافت کدهای تخفیف باسلام، با ما همراه باشید.
    منبع: وبلاگ موپن